Madeleine

Direktlänk till inlägg 29 december 2013

Min helg!

Av Madeleine - 29 december 2013 18:15

Tjena! Nu, i det här inlägget, tänkte jag berätta lite om min helg!:) I fredags kom jag inte riktigt ihåg vad som hände..! Men i lördags (eller igår kanske man ska säga) träffade jag mina kusiner!<3 De bor i Stockholm så jag träffar inte dem så ofta så det var jättekul!! De heter Malin och Karolina! Ja, det var jättekul iaf!!:) Idag var jag på bio och såg Sune på bilsemester. Den var jättebra! Sen har jag inte gjort små mycket mer! Det var allt jag skulle säga! Hej då!!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 30 januari 2016 11:36


  Hej! Jag är väldigt nöjd efter dagens träning. Körde intervall. Först sprang jag 1 km, sen tränade jag Lat Pulldown och Chest Press. Sprang 0,25 km till, gjorde Shoulder Press och Leg Extension. Efter det sprang jag 0,25 km och tränade Glute och...

Av Madeleine - 31 december 2015 21:54

Tja! För ganska exakt ett år sedan gjorde jag ett inlägg där jag skrev att jag skulle  "återuppta" bloggen igen. Börja blogga helt enkelt. Men det har ju gått bra... Som ni ser, haha. Ska nog inte säga att jag ska börja regelbundet igen. För det ko...

Av Madeleine - 3 januari 2015 13:27

Hej! nu har jag haft typ världens längsta paus från bloggen och trots att jag säkert inte har en enda läsare så känner jag lite skuld på det... Det kändes väl inte sådär jättebra... Men nu har jag tagit ett beslut att försöka börja igen! Jag ska fö...

Av Madeleine - 27 januari 2014 15:20

Tja! Ja, jag vet att jag är sämst på att hitta rubriker men aja..! Idag börjar dansen igen! Ni kanske inte visste det men jag dansar och det kanske ni fattade nu.. Men ja..! Det här inlägget kommer vara nog det mest ointressanta ni läst i ert liv men...

Av Madeleine - 19 januari 2014 17:26

Heej! Idag är det äntligen min födelsedag!! Jag är äntligen 14 år!:) Jag har längat så mycket att jag knappt kunde sova inatt! Jag är jätteglad!! Det här blir ett ganska kort inlägg! Men det var allt jag skulle säga! Hej då!<3 ...

Presentation


Jag är en 16- årig tjej som älskar att dansa, sjunga, fotografera och blogga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards